divendres, 28 de juny del 2024

Tardes d'estiu dibuixades a Ordis

Ahir vàrem començar les tardes d'estiu i van arribar a Ordis, un petit poble de l'Alt Empordà, ple d'història, cultura i naturalesa, on a més a més hi ha un aeròdrom.

Després de veure alguns companys on s'havien situat buscant l'ombra, jo em vaig posar a dibuixar a la plaça del sabater d'Ordis. Em va fer gràcia, ja que el meu avi també va ser sabater, tot i que a Madrid. Encara que la seva vida d'aquell sabater a Ordis va ser trista, perquè es va tornar boig en perdre el fill i ser abandonat per la dona. El recordaven dirigint la tramuntana amb una canya. Aquesta peculiar història va inspirar, en el seu moment, poemes (de Carles Fages Climent, El sabater d'Ordis) , llibres i fins i tot una pel·lícula.
Com que també és temps de mosquits ens hem de preparar i dins la motxilla hem d'afegir l'esprai i ungüents per calmar les molèsties. També per evitar la deshidratació ens hem de recordar d'agafar una mica d'aigua que es pugui veure, ja que no sempre trobem que hi hagi bar o cafeteria oberts.
Malgrat que fa calor hem gaudit d'una magnífica tarda i la prova, com sempre, els nostres fabulosos dibuixos!

Crònica: Juma Delgado 
Dijous, 27 de juny 2024

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada