dijous, 25 de juny del 2026

Matí d'estiu dibuixant el Santuari de la Mare de Déu del Coll

Avui fent front a l'onada de calor, dotze dels sketchers, hem decidit anar a l'aventura.

Passant per Osor i anar remuntant la carretera, fins que el Google se'ns ha embogit i ens feia allunyar del lloc del destí. Finalment, hem fet canvi de sentit i hem trobat el Santuari de la Mare de Déu del Coll. El restaurant del Coll avui estava tancat. Hi havia un porxo amb taules.

Deixant-nos envoltar d'una atmosfera plena de verdor, i d'un paisatge inspirador, buscant un lloc ombrívol, deixant que l'airet ens acaronés suaument.

Enmig dels sketchos algun xisclet estroncava el silenci, estava ple de formigues molestes que picaven i mossegaven.

Tot i això, hem pintat, alguns embadalits pel paisatge de les muntanyes i el pantà de Susqueda al fons; altres dibuixant la façana de l'ermita o la seva absis.

Crònica: Carme Vallmajó