Avui dissabte, hem fet una trobada molt especial a Salt. Dins "L'inevitable festival d'arts comunitari", gràcies a l'oferiment/invitació que ens va fer en Dani, a qui des d'aquí i en nom de Gironaurbansketchers, li donem les més sinceres gràcies. Hem pogut dibuixar, fer xapes, comprar llibres d'autoedició, llibres de segona mà... en fi, que ha estat un matí formidable, i com sempre amb uns dibuixos finals espectaculars. Això sí: hem sigut "poquets però alegrets"
Crònica: Montse Mallorquí






















Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada