Pàgines

dissabte, 16 de maig del 2026

Matí dibuixat a Salt

Avui dissabte, hem fet una trobada molt especial a Salt.  Dins "L'inevitable festival d'arts comunitari", gràcies a l'oferiment/invitació que ens va fer en Dani, a qui des d'aquí i en nom de Gironaurbansketchers, li donem les més sinceres gràcies.  Hem pogut dibuixar, fer xapes, comprar llibres d'autoedició, llibres de segona mà... en fi, que ha estat un matí formidable, i com sempre amb uns dibuixos finals espectaculars.  Això sí: hem sigut "poquets però alegrets"

Crònica: Montse Mallorquí 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada