dissabte, 17 d’agost del 2013

El passat divendres 16 d’Agost, amb la meva família vàrem visitar MónNatura Delta de l’Ebre http://www.monnaturadelta.com/ca/home/portada , un espai que “permet descobrir un entorn natural de gran riquesa en una de les zones humides més importants de l’Europa occidental. Terra i aigua s’uneixen en aquesta llengua i creen un escenari propici per a la concentració d’una fauna única i variada, sobretot d’aus aquàtiques, reconegudes internacionalment.
Però no es tant sols això, hi treballen un equip de gent molt professional, diria que mes hi tot, amables, atents i disposats amb la gent que els visita, que et fan sentir com quan visites un amic que t'ensenya casa seva.

Jo vaig poder fer aquest dibuix, al cobert que hi ha al cantó de la “casa del guarda”, vaig passar de la cadena que tallava el camí, però segur que m’ho perdonaran.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada